Samarbeidsutvalget

Samarbeidsutvalget for 2021 - 2022 består av:

Iselin Grav Aakre - foreldrerepresentant

Anita Auseth - foreldrerepresentant

Torill Larsen - representant personalet

Sidsel Kvamme - representant personalet

Jan Kåre Rønningsgrind - representant styret

Karina Saghaug - representant styret

Sissel T. Kolmannskog/Katherine T Hansson - daglig leder

Vara: Marius Larsen og May Lisa Aarset - personalet.

Samarbeidsutvalget (SU) skal være et rådgivende, kontaktskapende og samordnende organ. SU skal først og frems ivareta samarbeidet mellom barnehagen og hjemmene og skal bestå av foreldre/foresatte og ansatte i barnehagen, Hver gruppe skal være likt representert. Barnehagens eier kan delta etter eget ønske, men ikke med flere representanter enn hver av de andre gruppene. Representantene kan komme med råd og innspill og arrangere dugnader, temakvelder og andre arrangementer som kan skape kontakt mellom hjemmene og barnehagen.

Barnehageeier skal sørge for at saker av viktighet forelegges SU.

SU skal fastsette årsplanen for barnehagens pedagogiske virksomhet.

SU skal påpeke overfor eier og kan melde fra til tilsynsmyndigheten dersom barnehagen ikke drives  innenfor de rammene som gis av gjeldende lover, forskrifter, barnehagens vedtekter og barnehagens budsjett.